google9795033e2420e1cd.html Cemology Onuncu köy: AKP kabusunun sonu yaklaştı
'Bu ülke batının emperyalizminden, doğunun da vicdan sömürüsünden kurtulursa ancak o zaman aydınlık günlere kavuşur'
M.Kemal ATATÜRK

Cemology Onuncu köy Yazarlar

AKP kabusunun sonu yaklaştı

Şafak Tomruk 24 Eylül 2008
classicmusic@mynet.com

Bir Ergenekon palavrası daha… gündem değiştirmeye çalışan AKP Hükümeti iyice saçmalamaya başladı. Nurseli İdiz, Seyhan Soylu "Nam-ı diğer adı Sisi" gibi magazin dünyasının isimlerini ortaya katarak arabesk bir dava konusu ortaya çıkarttılar. Şöyle bir düşünün; Sisi Ergenekon neferi. Buna kargalar bile gülmez.

Ayrıca Başbakan, medyayı karşısına almış, horozlanarak gündemi değiştirmeye çalışıyor. Deniz Feneri rezaletinin önünü böyle kesmeyi düşünüyor ama artık eski çamlar bardak oldu. Bundan sonra fanatik müritlerinin dışında kimse inanmıyor bunlara. Şunu unutmasınlar ki medya ile uğraşan çok hükümetler gördüm, hepsi tepetaklak tarihin karanlık sayfalarında naçiz yerlerini aldılar.

Bugün gittiğim sağlık ocağında, AKP'ye oy vermiş belediye işçisi ve emekli bir vatandaşımızın konuşmasına şahit oldum. İşçi vatandaşımız çok açık şekilde sunturlu bir küfür ile karışık şöyle dedi; ''Bir daha bu partiye oy verirsem benim ağzıma etsinler.Din, iman, müslümanlık numaralarıyla milleti kazıklamaya çalışıyorlar, bunların dini imanı para olmuş'' dedi. Bende bu vatandaşımıza "Günaydın, sabah şerifleriniz hayırlı olsun efendim" demekle yetindim. Ne de olsa kış uykusundan yeni uyanmıştı.

Emekli vatandaşımız ise bu duruma gülerek, ''Tayyip efendi Doğan Holding gazetelerine boykot ilan etti. Ben Aydın Doğan'ı ve medyasını sevdiğimi pek söyleyemem ama inat olsun diye hergün beş ayrı gazetesini birden alacağım'' dedi.

Duruma bakıyorum da, bunların arkasından iyi rahmet okunmaya başlandı. Artık geri dönülmez bir yola girdiler. Erdoğan’ın bu sert çıkışları hızlı düşüşün çırpınışları gibi. Halkımıza şimdiden hayırlı olsun.