google9795033e2420e1cd.html Cemology Onuncu köy: wowturkey.com sitesinin içyüzü
'Bu ülke batının emperyalizminden, doğunun da vicdan sömürüsünden kurtulursa ancak o zaman aydınlık günlere kavuşur'
M.Kemal ATATÜRK

Cemology Onuncu köy Yazarlar

wowturkey.com sitesinin içyüzü

Facebook grubumuz

Yaklaşık olarak sekiz aydır yazdığım kanıtlı, belgeli yazılarımla, yobazlar sitesi wowturkey.com un ipliğini pazara çıkartmış ve sahibi Burç Acar'ın ortadan tüymesine neden olmuştum. Bu zaman içerisinde birisi çıkıp; şurada yanlış yazmışsın, iftira atmışsın diyemedi, karşıma çıkamadı. Çoğu isimsiz tehtitler ve küfürler içeren e-postalar aldım. Önce beni korkutup sindireceklerini sanarak, sitede özel mesajlarla uyguladıkları tehtit mekanizmasını denediler. Bunu başaramayınca ismimi karalayabilmek için, flickr'dan fotograflarımı araklayıp avatar olarak kullandılar ve sanki benim kalemimden çıkmış gibi, bebek katili Apo'yu öven mesajlar yazdılar. Daha sonra yine ben yazmışım gibi aslında hizmet ettikleri sümüklü Kardinal Fethullah'a övgüler düzdüler. Onlar, bu tarz çirkinlikler peşinde koşarlarken, ben daima kanıtlara dayanan yazılarla gereken cevapları vermiş oldum.

Bütün bu olanlara karşı sitede bulunan denetçiler suskunluklarını bozmadılar bile. Burç Acar Amerikaya tüyüp, o ülkenin vatandaşlığına geçmişti. Bir kişi düşünün ki; hakkında yazdığım onlarca yazıya rağmen çıkıp ''sen ne diyorsun arkadaş'' bile diyemedi bana. Haklılığım karşısında kaçmakta buldu çareyi sitenin hasır şapkalı kovboyu.

En sonunda okuyucularımın manevi baskılarına karşı dayanamayıp Facebook sitesinde wowturkey.com sitesi hakkındaki grubumuzu kurmuş oldum. Şimdi aradan bir ay geçmesine rağmen oldukça etkili bir katılımla grubumuz yoluna devam etmektedir.

Grubumuza katılan ve emek veren tüm dostlara gönülden teşekkürlerimi sunuyorum.

Cem Akkılıç
23 Aralık 2008



İşte yobazlar hakkında yazdığım yazılardan sadece birkaç tanesi.

http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008/04/wowturkey-hakkmda-yasal-ilem-balatm.html

http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2008_06_01_archive.html

http://cemologyonuncukoy2.blogspot.com/2008/09/en-byk-asker-bizim-asker.html