google9795033e2420e1cd.html Cemology Onuncu köy: Yalanlara dair Erdinç Aras
'Bu ülke batının emperyalizminden, doğunun da vicdan sömürüsünden kurtulursa ancak o zaman aydınlık günlere kavuşur'
M.Kemal ATATÜRK

Cemology Onuncu köy Yazarlar

Yalanlara dair Erdinç Aras

Sen nasıl bir insansın? Hiç utanmada mı yok sende. Yaptığın hırsızlığı meşrulaştırmak için çırpınmışsın. Çırpındıkça rezil olmuşsun… Ardahansesi isimli kıytırık sitenin yöneticisine sesleniyorum!

Bu sözleri ve hatta daha fazlasını hak eden azılı bir emek hırsızı var. İsmi Erdinç Aras ve kıytırık sitesi Ardahansesi.com dan söz ediyorum.

Geçenlerde bu sahtekâr yazı hırsızını yakaladığım gibi Onuncu köy Manşetlerde ve İz Edebiyat sitesinde ‘’ AFİŞE’’ etmiştim. Geçen gün, aklınca bana cevap vermiş bay büyük yazarımız. Ancak yazdığı yazıda dikkatimi çeken ilk şu oldu; bu kişi bırakın yazı yazmayı, kalem bile tutmayı bilmiyor. Özellikle İz Edebiyat sitesinden çaldığı yazıların içine ettiği yetmiyormuş gibi birde imla kurallarını bilmiyor.

Bakın sahte köşe yazarı Erdinç, bana hitaben yazısında neler döktürmüş, kısa alıntıyla buraya aktarıyorum;

1. Haber yazarak ve yaparak kaynak göstermek suç mu, kaynak gösterilmemiş olabilir.

2. Sitemizi ziyaret edip gerekeni gelip konuşarak haberinizin yayınlanmasından rahatsız olduğunuzu bizzat beyan etmiş olsaydınız, haberiniz veya yazınız zaten yayına konulmazdı, Haberinizi veya köşe yazınızı kaynak göstermeden yayınlamak gibi bir niyetim olmadığını da diğer haberlerde olduğu gibi kaynak ve kişi gösterilerek yayına konulmuştur...

3. Senin kadar meslek ilkelerine saygılı emeğe saygılı biriyim...www.ardahansesi.com. Adına her zaman emeğe saygı ve ilkeli haber anlayışıyla sizi kınıyorum.

4. Sizin haberiniz kesinlikle kopya edilmemiş ve kendi yazımız diye köşemizde yayınlanmamıştı. Haber niteliği taşıdığından dolayı güzel bulunup sitede kaynak gösterilmeden yayınlanmıştır. Rahatsızlığınıza anlam vermekte zorlanıyorum, Belki yazınızın üzerinde rütuş yapılarak daha anlaşılır ve okuyucu ile buluşmasında katkıda bulunmuşumdur diye düşünüyorum.

Terbiyesizliğin, yüzsüzlüğün daniskasına bir örnekle başlamış bu zibidi. Yazımı çalarken kaynak göstermediği gibi, birde yüzsüzce ‘’kaynak gösterilmemiş olabilir’’ diyor.

Kendisini çok önemli birisi gibi gördüğü için, arakladığı yazım için gidip kendisiyle görüşmem gerektiğini falan zırvalamış. Sanki biz yazılarımızı çalanların peşinde olup, birde rica edeceğiz ''lütfen yayınlamayın'' diyerek. Üzerine birde meslek ahlakından söz etmiş sahte köşe yazarımız. Yaptıklarından pişmanlığın zerresini duymayan bu azılı emek hırsızı hala utanmadan çirkefliğe devam ediyor. ''Kesinlikle kopya edilmemiş'' derken attığı yalana kendisi inanacak kadarda ruh hastası bir yapıya sahip. Kendisiyle o kadar çelişiyor ki yazısının başında kaynak göstermeden yayınlamak gibi bir niyeti olmadığını söylerken, aynı yazının içinde ''kaynak gösterilmeden yayınlanmıştır'' diyor. Ama asıl facia ise yazımın üzerinde rötuş yaptığını söylemesi!

Ey şapşal yalancı Erdinç Aras, sen kim oluyorsun ve kendinde bu hakkı buluyorsun da benim yazımı izinsiz yayınladığın gibi üstüne birde ''yazını rötuşlayıp daha çok okunur hale getirdim'' diyebiliyorsun. Ve Türkçeyi ''katlettiğin'' yetmiyormuş gibi hala yazımı yayında tutuyorsun?


Adam habere bile ‘’heber’’ diye yazıyor. Rötuşa, rütuş diyor! Artık anlayın işte…


Cem Akkılıç
10 Şubat 2009


Ekleme;

Ardahansesi,Adına Google’den link atıp yayınlayarak Erdinç Aras ve Ardahansesi.Comu ve hırsızlık ve karalama ve devam etiren izeedebiyat veCem Akkılıç yazılarınız Kaynak olarak gösterilmiştir. Yerel basına, F/A

Bu okuduğunuz, daha doğrusu korkunç imla hatalarından dolayı okumaya çalıştığınız yazıyı, hırsızım olan büyük yazar ve künyesi itibariyle Genel Yayın yönetmeni olan Erdinç Aras’ın kıytırık sitesinin ana sayfasından aynen aktardım. Aktarana kadar canım çıktı.

Bu adamın derhal bir psikologa görünmesinde fayda var. Ve mutlaka dilbilgisi derslerine katılmalı.

http://www.ardahansesi.com/koseyazi/343/sizi-kiniyorum

http://img244.imageshack.us/img244/7321/111lra.jpg



* * *



Davos Fatihi BAM GÜM SİYASET